Wednesday 6 December 2017

Głupio prosty handel na forexie


Wątek: głupio prosty rynek Forex Bardzo późno wpisy. bądź ostrożny w używaniu go Podoba mi się na wykresie 15 minut i przestrzeganie zasad powinno być kwestią czasu, aby zacząć uzyskiwać pozytywne wyniki. Aby skonfigurować ten system bez szablonu, potrzebujesz następujących ustawień parametrów: EMA 176 (niebieski) i EMA 144 (pomarańczowy) dla trendu długoterminowego, EMA 44 (niebieski) i EMA 36 (pomarańczowy) dla trendu krótkoterminowego. Użyj linii prostych dla trendu długoterminowego i linii przerywanych dla trendu krótkoterminowego. Następnie dodaj Awesome Oscillator (ustawienia standardowe) i na końcu dodaj MACD (ustaw na 3,7,1). Sztuką jest najpierw czekać na WSZYSTKIE EMA (długo i krótkoterminowo), aby wskazać w tym samym kierunku (trend w górę lub w dół), a następnie poczekać, aż Awesome Oscillator przekroczy linię zerową (co oznacza, że ​​cena cofa się lub cofa) i otworzyć transakcję, gdy MACD przekroczy linię zerową w kierunku (oryginalnego) trendu. Ideą tego systemu jest oczekiwanie na fałszywe posunięcie (duże polowanie na pieniądze zatrzymuje się i próbuje nakłonić handlowców detalicznych do otwarcia transakcji w niewłaściwym kierunku), po czym cena będzie dalej zmierzać we właściwym kierunku. Małe postoje uniemożliwią ci zbyt długie pozostawanie w przegranych zawodach (lepiej przyznać się do błędu niż zapłacić wysoką cenę za upór). Wydostanie się, gdy MACD przecina linię zerową w przeciwnym kierunku (po wejściu do handlu, oczywiście) jest dobrym sposobem na uzyskanie zysków lub wyjście z (przez większość czasu) małą stratą. Innym sposobem jest ustawienie stałej utraty stopu (około 15 pipsów na wykresach 5 min, 25 pipsów na wykresach 15 min i 35 pipsów na wykresach 30-minutowych) i przejście na stosunek nagród 1: 1 lub 2: 1. Możesz także śledzić swój postój, na przykład dwie świece za ceną. Oczekiwanie, że MACD przekroczy linię zerową w przeciwnym kierunku (lub ciągnąc za sobą utratę stopu) może sprawić, że będziesz przyklejony do ekranu przez cały dzień :-) Dlatego podoba mi się podejście set i forget z ustalonymi SL i TP. Mam nadzieję, że pomoże to niektórym walczącym handlarzom. A tak na marginesie, jeśli podoba ci się ten system (a bardziej, jeśli przyniesiesz z tego zyski), kup go i polecaj innym. Ostatnio edytowane przez ronald123 09-09-2018 o 23:50. Od. Średnia liczba Joequot Parker Czy wierzysz, że możliwe jest wstrzymanie 12-kropelowego obrotu przy każdej transakcji, którą bierzesz Podobno jest to możliwe - wiem, że to da mi następne 2 minuty, a Irsquoll pokazuje dokładnie, jak zdobywać zwycięskie transakcje, gdzie każdy Stoploss nigdy nie przekracza 12-pipsów. i nie tylko wygrywając transakcje ndash Irsquom mówi OGROMNE, odbiegające od normy, sto-pipsowe transakcje. Wiem wszystko o Forex, które dostaniesz zaoferować ndash lsquo over-hypedrsquo, lsquoovernight-richsquo, które zawsze Cię zawiodą. Yoursquore nie jest głupie, czy Ty oczywiście nie jesteś w stanie to zrobić, dlaczego twój szukasz uczciwego sposobu na proste zrobienie prostych pipsów na rynku Forex bez żadnego szumu? Wiem dokładnie, co to jest ndash, zaczynając na rynku Forex, gdzie każdy ldquointernet marketerrdquo podskakuje - i - down, próbując sprzedać ci ich paskudny ldquohow robię XX, XXX co miesiąc. system rdquo. Thatrsquos Great ndash, ponieważ, podobnie jak ty, Irsquove miała też dość tych nieuczciwych znaczników internetowych, próbujących uchodzić za tak zwanych "rajdowców". Wystarczająco dużo, Irsquom jest kupcem. Handluję każdego dnia. i dlatego wiem, co jest możliwe w Forex. Śmieci, które ci faceci próbują ci sprzedać, są po prostu śmieszne. Posłuchaj, co zrobiła Irsquove. Irsquove handlowała przez jakiś czas, a Irsquove znalazła to, co lubię nazywać moim prywatnym ldquoholy grailrdquo w handlu. Teraz, zanim krzyczysz i krzyczysz na mnie, mówiąc, że nie ma czegoś takiego jak lsquoholy grailrsquo w tradingrdquo ndash, daj mi sekundę do wyjaśnienia. To, co nazywam moim ldquoholy grailrdquo, to prosty system opracowany przez Irsquove na przestrzeni lat na rynku Forex. Whatrsquos jest tutaj ważny, ponieważ jest to mój system. Zanim opracowałem ten system. Chodzi mi o to, że naprawdę chciałbym móc powiedzieć, że zacząłem handlować na rynku Forex i to było cudowne zyski od samego początku, ale to nie było tak jak dla mnie. ale to było na początku, wiele rzeczy zmieniło się od tego czasu. Irsquove widział systemy ldquoscamrdquo ndash, a nawet próbował niektóre z nich (ale minęło trochę czasu, odkąd to zrobiłem). W Irsquove moje nadzieje i sny zmiażdżyły hellipagaina i znowu. Za każdym razem, gdy myślałem, że w końcu robię pipsy, Pan Market przyjdzie i znowu mnie zlikwiduje. Trzymałem się tego, nie rzucając tego, co nie działało i nie zatrzymując tego, co się stało. Przetestowałem, przetestowałem i przetestowałem jeszcze trochę To była powolna podróż ndash ale wiedziałem, że ostatecznie dotarłbym tam. i zrobiłem. System, który teraz handluję, jest tym, co nazwałbym moim operatywnym systemrdquo. Czy wygrywa każdy handel ndash nie, oczywiście, że nie, żaden system nie robi. Ale ma też. Najważniejszym ze wszystkich ndash było moje wymaganie dla małych stopów. Systemy widziane w systemie Irsquove z stoplunami o wartości 100 pipsów. i jeszcze większy To nie jest mój styl handlowania. Chcę. I wiesz co ndash To jest dokładnie to, w jaki sposób teraz handluję. Podczas opracowywania mojego systemu spędziłem większość czasu i wysiłku, próbując znaleźć wpis ldquoperfectrdquo. Okay, więc może nie być czegoś takiego jak wpisu własnościowego ndash, ale Irsquom jest do tego cholernie bliska Czy mam przegrane transakcje ndash Tak, oczywiście. Ale kiedy tracę handel, to bardzo, bardzo mały mój system transakcyjny to udowodnił. Dolna linia to. jeśli twoje stoploty są małe, to twoje straty dolara są niewielkie. Jedna rzecz, którą chcę podkreślić to ndash z moim systemem nie wszystkie twoje stoplosses będą miały 12 pipsów, ale to twój handseller handlujący 5-minutowym czasem, wtedy oni mogliby być. Proszę o tym pamiętać. mój system może handlować różnymi wysokimi ramami czasowymi (nie tylko 5-minutowymi) ndash, więc twoje stoploty mogą być większe w tych ramach czasowych. Mówiąc prosto. Co to oznacza dla YOU ndash Oznacza to, że Twój sklep będzie szybszy niż normalnie. co oznacza, że ​​twój pensjusz odejdzie z pracy i handluje dużymi pieniędzmi rdquo o wiele wcześniej, niż byłbyś inny. I jak powiedziałem: nie znajdziesz tutaj żadnego bdquohyperdquo, co Irsquom mówi ci teraz, jest moim osobistym doświadczeniem. Chodzi mi o to, dlaczego miałbym ci powiedzieć o zawstydzających czasach, kiedy miałem rachunki transakcyjne na wyższym szczeblu. albo jak przeżyłem piekło przez lata bez żadnego postępu. Posłuchaj, to są rzeczy osobiste, przez które przeszedłem. i chcę, żebyś przeszedł przez to samo piekło, przez które przeszedłem Letrsquos wyjaśnić, chociaż ndash Irsquom nie daje ci jakiegoś ldquoovernight bogactwa lub ldquosecret formulardquo ndash no sir Co mówi Irsquom. uzyskując dostęp do prawdziwego systemu Forex ndash to dokładny system, którego używam każdego dnia, aby umieszczać moje transakcje z minimalnymi pipsami ryzykowanymi przy każdej transakcji. Ale lepiej jeszcze ndash nie tylko mój system wymaga najmniejszych stopów ndash, ale. W rzeczywistości - prawdopodobnie jest to system OSTATNIEGO Forex, jakiego kiedykolwiek będziesz potrzebować. Herersquos Dlaczego ndash większość systemów, którymi handlujesz (i Irsquom zakładając, że twoja próba przynajmniej kilka) albo: b) wymagać zbyt dużej ilości od ciebie. Pierwszym powodem, dla którego jest to najprawdopodobniej ostatni system Forex, jaki kiedykolwiek kupisz, jest proste, większość systemów na rynku to śmieci. wypompowane przez marketerów internetowych udających prawdziwych handlowców. Po prostu. rozmawiają, ale nie mówią chodzić. A systemy, które sprzedają, ujawniają to ndash, wystarczy tylko zobaczyć, w jaki sposób systemy są zrozumiałe, że ich odbiory są fałszywe, fałszywe i FAKE. Drugi powód, dla którego to będzie ostatni system Forex, jaki kiedykolwiek kupiłeś. ponieważ prawie nie ma decyzji, które należy podjąć. Kiedy zacząłem rozwijać mój system, wyglądasz ndash, chciałem się upewnić, że nie muszę zajmować się typowymi problemami emocjonalnymi i psychicznymi, które dotykają większości handlowców. Herersquos, co zrobiłem. Upewniłem się, że wraz z dalszym rozwojem mojego systemu ndash zaprojektowałem surowe reguły, które ułatwiłyby mi handel. Upewniłem się również, że system nigdy nie stał się zbyt skomplikowany. W każdym momencie utrzymywałem rzeczy niezwykle proste. Udany wynik to system, który ma. Herersquos prawdziwy kicker. Musisz tylko uwierzyć w to, co ci mówi Irsquom. Wielu kupców, tak jak ty, już chwyciło swoją kopię mojego systemu i tu pojawia się rodzaj opinii, którą otrzymała Irsquove. "Szukałem lat (i wydałem setki dolarów) na system, który faktycznie działa ndash, to jest jedyny, który tak naprawdę dał mi nadzieję. Irsquove miał 6 z ostatnich 7 dni udanych transakcji - dziękuję. - Mike F. 4 dni i 4 dni zysków, miejmy nadzieję, że jutro też się uda. dzięki za uczynienie tego systemu tak dobrym, a także tak tani - Sue L. quotIrsquove wypróbował wiele systemów, ale to musi być NAJLEPSZY jak do tej pory, ostatnie trzy dni to 36 pipsów. 52 pestki i 43 pestki. Irsquom wciąż czeka na przegraną dzień, ale jeszcze się nie wydarzyło. - John I. cytowałeś odpowiedzi na moje e-maile, gdy zadałem kilka pytań na temat twojego systemu. I Irsquom tak się cieszę, że to zrobiłem. Itrsquos jest łatwy do zrozumienia, tak jak powiedziałeś, ndash, dziękuję. - Andrew R. quotI w tym tygodniu zarobiłem 246 pipsów, handlując tylko czterema parami i mogę czekać, aby wymienić więcej par. Świetna strategia ndash thanx. quot - Gary J. quotFantastic system i dziękuję za odpowiedź na mój e-mail (większość donorsquot przeszkadza) quot - Andy P. quotI podjęli dwie transakcje w 5-minutowych ramach czasowych i jeden na godzinowe ramy czasowe. Wszystkie trzy wypracowały zysk. Uwielbiam to cytować - system Joe quotDownload kilka dni temu i dopiero teraz do tego doszło. Irsquove zaczęła handlować na demo, a Irsquove jak na razie wykonała trzy z czterech zwycięskich transakcji. Dzięki i będę na bieżąco informować Cię o postępach. quot - Julie S. quotI żałuję, że twój system nie był dostępny 6 lat temu, kiedy po raz pierwszy zacząłem handlować. Zmarnowałem tyle czasu i pieniędzy na śmieci Systemy Forex, które są po prostu oszustami, to świetnie, że w końcu dostaję coś, co robi to, co autor twierdzi - "Clive quot" było trochę niepewne, kiedy czytałem twoją stronę (myślę, że to może być to samo, co wszystkie inne produkty oszukańcze, które widzę), ale mimo to podjęłam decyzję o zakupie i zakupie systemu. I Irsquom tak się cieszę, że to zrobiłem. Dziękuję za dostarczenie świetnego systemu (w przeciwieństwie do innych śmieci, które Irsquove widziała) ndash i Irsquove nawet zrobiły jeszcze dwa zwycięskie transakcje Dzięki. quot - Phil. Nawet jeśli uzyskasz wyniki o połowę lepsze od tych szczęśliwych handlowców, nsash nadal będzie przyciągał spójne pipsy Ale bardziej niż prawdopodobne, od samego początku, uzyskasz te same pozytywne wyniki, co ci inwestorzy - z moim głupim, prostym systemem Forextrade : Teraz, zanim przejdę dalej, co dokładnie robisz z moim głupim, prostym systemem Forextrade Cóż, twój gadżet dostaje wszystko. Po pierwsze, Irsquoll dostarcza ci mój niestandardowy szablon do Metatrader4trade, dzięki czemu możesz zobaczyć dokładnie te same wykresy, które robię, po prostu ładując prosty szablon ndash bez marnowania czasu i otrzymując sfrustrowane wykresy konfiguracyjne, gdy wszystko, co chcesz zrobić, to handlować i robić pips Otrzymasz także natychmiastowy download mojego kompletnego przewodnika krok po kroku do mojego systemu i jak rozpocząć swój pierwszy handel z nim ndash bez skomplikowanych zasad, aby dowiedzieć się, czy pytania bez odpowiedzi Nie tylko to, ale odpowiem na wszystkie twoje pytania i e-maile na temat mojego systemu ndash Nie będę was w stanie ukrywać w ciemnościach, próbując odgadnąć dla siebie rzeczy. Jakby powyższe nie było wystarczające, aby zmusić wasze mięśnie do handlu, napompowane, pamiętajcie, mój system jest. Najważniejszy ze wszystkich. jest to system, który jest właściwie sprzedawany przeze mnie - a teraz wiele innych Posłuchaj mojego przyjaciela, jak ci się podoba pomysł, aby w końcu uzyskać PRAWDZIWĄ pomoc i wsparcie w tym świecie na rynku Forex, poważnie zastanowić się nad tym. czy naprawdę chcesz kontynuować swoją dawną ścieżkę jednego rozczarowania po drugim. czy jesteś gotowy, aby w końcu obrócić system, który udowodniono, że zarabia pieniądze dla handlowców, tak jak TY jest ci przykro. ale Irsquove naprawdę powiedziała dość ndash, jeśli twoja wiadomość nie odbije się na tym, co oferuje ci Irsquom, wtedy Irsquom zaniepokojona twoim przyszłym sukcesem na rynku Forex Irsquom ułatwi ci to zadanie. ty. Yoursquore widział produkty Forex, które sprzedają za 97. 147, a nawet 297. Irsquom nie zapyta nawet w pobliżu tego rodzaju pieniędzy, ndash, około 47. Brzmi dobrze, prawda Ale czekaj. Irsquoll robi jeszcze lepiej. Irsquove daje ci szansę dostępu do mojego głupiego, prostego systemu Forextrade już od 39 lat Dlaczego oferuję ci mój system za tak małą inwestycję No, Irsquom, nie jakiś marketer internetowy, ndash Irsquom, kupiec przede wszystkim, chcę jak najwięcej zasługujących handlarzy, Możliwa do uzyskania dostępu do mojego systemu, podczas gdy itrsquos dostępne ndash nie ma potrzeby, aby kontynuować walkę na rynku Forex. Whatrsquos połowu. nie ma żadnego haczyka W rzeczywistości, jeśli twój gadżet wciąż leci na fencerdquo, czy to naprawdę jest system, który ostatecznie sprawi, że będziesz opłacalny, to co Irsquoll zrobi. Irsquom da ci cały rok, aby wypróbować mój system ndash 100 BEZ RYZYKA Tak. dobrze mnie usłyszałeś. Co to znaczy. MOŻESZ wziąć mój osobisty system, wymienić go, a jeśli twój, nie pociągając za sobą tych samych pestek, jestem z nim, w którymkolwiek momencie w ciągu najbliższych 60 dni ndash po prostu prosi o zwrot pieniędzy, to jest pewność, że jestem w moim systemie. Posłuchaj, Irsquom nie żartuje. Czy chcesz w końcu zacząć zarabiać na rynku Forex lub dawać ci pieniądze Oczywiście, że ndash I thatsaquos dlaczego wiesz głęboko, że to, co powiedziała Irsquove, jest prawdą. Naprawdę chcę pomóc ci stać się sukcesem handlowca, który wiesz, że jesteś ndash, ale mogę zrobić to sam. Musisz podjąć właściwą decyzję ndash RIGHT NOW. Jestem świadomy, że mało prawdopodobne jest, aby kiedykolwiek ponownie uzyskałem dostęp do systemu jako łatwy do wymiany - od samego początku rozumiem, że głupio prosta Forextrade zawiera 60-dniową, bezwarunkową, zwrócąca pieniądze gwarancję NDash 100 BEZ RYZYKA Rozumiem również, że w ciągu kilku następnych minut będę miał natychmiastowy dostęp do głupiej prostej Forextrade za śmiesznie niską inwestycję w wysokości zaledwie 39. Potrzebujesz Adobetrade Acrobat Reader (lub podobnej sofyredevice do czytania plików PDF), aby zobaczyć Głupio Prostą Forextrade. Będziesz musiał przesłać swoje imię i nazwisko oraz adres e-mail, aby uzyskać dostęp do pobierania - dzięki temu mogę zapewnić ci aktualizacje i wsparcie. Ważne: Twoje zamówienie zostanie bezpiecznie złożone za pośrednictwem bezpiecznego serwera JVzoos, a zostaniesz przekierowany na stronę pobierania natychmiast po dokonaniu płatności - nawet jeśli o 3 nad ranem życzę Ci największego sukcesu na rynku Forex, PS ndash I pamiętaj - Głupia prosta Forextrade to sprawdzony system że ludzie tacy jak TY handlują z powodzeniem każdego dnia. PPS ndash Yoursquore dostaje głupio proste Forextrade całkowicie BEZ RYZYKA z moją solidną, 60-dniową, bez zadawania pytań, gwarancją zwrotu pieniędzy PPPS ndash I donrsquot zapomnieć. Tylko PRAWDA TERAZ dostajesz dostęp do mojego głupiego, prostego systemu Forextrade dla ldquoAndy musi być insanerdquo. jednorazowa cena zaledwie 39. Często zadawane pytania Czy ten system działa najlepiej podczas konkretnej sesji lub określonego numeru rynku. System ten może być używany w dowolnym momencie, 247 i działa w każdych warunkach rynkowych. Czy Stupidly Simple FX8482 System współpracuje ze wszystkimi brokerami Tak, oczywiście, potrzebujesz tylko platformy metatrader 4. Jest głupio prosty system FX8482 a 8220robot8221 Nie, to jest ręczny system transakcyjny. System zapewni ci sygnały kupuj i sprzedawaj. System pokazuje, kiedy wprowadzić transakcję. Jestem nowicjuszem Czy mogę używać tego systemu? Absolutnie Ten system jest łatwy zarówno dla początkujących, jak i dla zaawansowanych handlowców. Żadna specjalna wiedza nie jest wymagana w Wszystko Jestem emocjonalna, czy ten system pomaga mi w handlu Ten system sprawia, że ​​jest to naprawdę łatwa decyzja, wyrywając emocje z równania 8211 daje wyraźne sygnały wizualne, wszystko co musisz zrobić, to skopiować nasze sygnały na Twoim koncie. Czy mogę rozpocząć korzystanie z konta demo Tak, zdecydowanie możesz. Może to być świetny sposób na zaznajomienie się z systemem. Czy będę musiał kupić jakiekolwiek inne oprogramowanie lub wykresy, aby użyć tego systemu Nie, ten system zawiera wszystko, czego potrzebujesz. Po prostu zainstaluj go w metatrader4 i zacznij czerpać zyski. Czy muszę płacić miesięczną opłatę Nie, gdy kupisz Głupiutki Prosty FX8482, jest on twój na całe życie. Jak jest głupio prosty FX8482 dostarczony Po dokonaniu płatności, będziesz mógł natychmiast pobrać swoją kopię Stupidly Simple FX8482. Czy potrzebuję specjalnego oprogramowania Wszystko czego potrzebujesz to Metatrader 4 na twoim komputerze. Jest to oferowane przez prawie każdego brokera Forex za DARMO. Ile kont mogę używać Stupidly Simple FX8482 z Tobą tyle, ile chcesz. Nie ma ograniczeń co do liczby kont, z których można korzystać Głupie Proste FX8482. Co z aktualizacjami Twój jednorazowy zakup obejmuje również nieograniczoną liczbę aktualizacji. Aby rozpocząć, musisz założyć co najmniej konto na poziomie minimum 8177 Musisz mieć duże konto. To jest piękno handlu Forex. Możesz zacząć od zaledwie 100 Jak zainstalować Stupidly Simple FX8482 Głupio Prosty FX8482 jest dostarczany z prostym podręcznikiem, który przechodzi przez proces instalacji. Jest to tak proste, jak kopiowanie kilku plików z jednego folderu do drugiego na komputerze. Obligacje wymagane przez rząd USA - Commodity Futures Trading Commision Futures i Opcjonalne transakcje mają duże potencjalne korzyści, ale także duże potencjalne ryzyko. Musisz być świadomy ryzyka i zaakceptować je, aby inwestować na rynkach kontraktów terminowych i opcji. Nie handluj pieniędzmi, których nie możesz stracić. Nie jest to ani nagabywanie, ani oferta kontraktów futures i opcji BuySell. Nie składa się oświadczeń, że jakiekolwiek konto będzie lub może osiągnąć zyski lub straty podobne do tych omówionych na tej stronie. Dotychczasowe wyniki dowolnego systemu transakcyjnego lub metodologii niekoniecznie wskazują na przyszłe wyniki. Reguła CFTC 4.41 - WYNIKI HIPOTETYCZNE LUB SYMULOWANE WYNIKI MAJĄ PEWNE OGRANICZENIA. WYOBRAŹ SIĘ DO RZECZYWISTEGO REJESTRACJI WYDAJNOŚCI, SYMULACJA WYNIKÓW NIE REPREZENTUJE RZECZYWISTEGO TRADINGU. RÓWNIEŻ OD OKRESU, W JAKI SPOSÓB TRADY NIE ZOSTAŁY ZOSTAŁY WYKONANE, REZULTATY MOGĄ MIEĆ PONIŻSZE KOMPENSOWANIE W ZAKRESIE WPŁYWU, JEŚLI JAKIEKOLWIEK, NA NIEKTÓRE CZYNNIKI RYNKOWE, TAKIE JAK BRAK PŁYNNOŚCI. SYMULACJA PROGRAMÓW HANDLOWYCH W OGÓLNYM ZAKRESIE PODLEGA WPŁYWIE NA FAKT, KTÓRY ZAPROJEKTOWANO Z KORZYŚCIĄ HINDSIGHT. NIE ZAPEWNIA ŻADNEGO OŚWIADCZENIA, ŻE WSZELKIE RACHUNKI BĘDĄ PRAWDOPODOBNIE OSIĄGNĄĆ ZYSK LUB STRAT PODOBNE PODCZAS TYCH OSÓB. Nie składa się żadnych oświadczeń, że jakikolwiek rachunek będzie lub może osiągnąć zyski lub straty podobne do tych przedstawionych. W rzeczywistości często występują wyraźne różnice między hipotetycznymi wynikami osiągów a rzeczywistymi wynikami osiągniętymi później przez konkretny program handlowy. Hipotetyczny obrót nie wiąże się z ryzykiem finansowym, a żaden hipotetyczny zapis transakcji nie może w pełni uwzględniać wpływu ryzyka finansowego na faktyczny handel. Wszystkie informacje na tej stronie internetowej lub każdy e-book zakupiony na tej stronie jest wyłącznie do celów edukacyjnych i nie jest przeznaczony do udzielania porad finansowych. Wszelkie oświadczenia dotyczące zysków lub dochodów, wyrażone lub domniemane, nie stanowią gwarancji. Twoje rzeczywiste obroty mogą skutkować stratami, ponieważ żaden system transakcyjny nie jest gwarantowany. Przyjmujesz pełną odpowiedzialność za swoje działania, transakcje, zyski lub straty i zgadzasz się zachować głupotę i wszelką autoryzowaną dystrybucję tych informacji w sposób nieszkodliwy na wszelkie możliwe sposoby. Korzystanie z tego systemu stanowi akceptację naszej umowy użytkownika. Ta strona oraz produkty i usługi oferowane na tej stronie nie są powiązane, stowarzyszone, promowane ani sponsorowane przez Google, Paypal, eBay, Amazon, Yahoo lub Bing, ani też nie zostały sprawdzone, przetestowane lub certyfikowane przez Google, Paypal, Yahoo, eBay, Amazon lub Bing. Typowy nabywca nie zarabia za pomocą tego systemu. głupota nie gwarantuje sukcesu ani dochodów, a przykłady pokazane w tej prezentacji nie stanowią wskaźnika przyszłego sukcesu lub zarobków. Firma deklaruje, że udostępniane informacje są prawdziwe i dokładne. Głupie proste rynki Forex 8211 Bardzo dokładne wpisy Więc dzisiaj mamy Stupidly Simple Forex, produkt podobny do kilku w podejściu marketingowym it8217s. Aby wymienić kilka, wydaje się, jak 50 pips dziennie, forex podczas pracy i więcej. Te produkty na rynku Forex są zazwyczaj przewodnikami lub planami, jeśli rzadko będziemy mieli okazję wypróbować je wszystkie. Tagline: I8217ll pokazuje system Forex z łatwymi wpisami, które są tak śmiertelnie dokładne, że większość stoplosses ma 12 pipsów lub mniej. Tak więc inwestor Forex, Andy Daniels, stoi za tym, głupim, prostym systemem handlu Forex. System opiera się na wysokim współczynniku wygranych i bardzo małych stratach stop, zawsze minimalizując ryzyko pipsów. Nie ma zbyt wiele o tym systemie, nawet na samej stronie sprzedaży. Wygląda na to, że jest jakimś przewodnikiem. Jeśli masz jakieś informacje na temat głupiego prostego oprogramowania lub poradnika Forex, proszę zostaw komentarz poniżej. W Forex Robot Nation zawsze próbujemy nowych systemów transakcyjnych i dodajemy nowe recenzje. Bardzo podoba nam się zaangażowanie społeczności i mamy nadzieję, że jeśli użyjesz tego głupiego prostego systemu Forex, opowiesz nam o swoich doświadczeniach, aby nasi eksperci mogli Ci pomóc najlepiej, jak potrafią. Oprogramowanie do handlu na rynku Forex staje się coraz lepsze z każdym tygodniem. To nie oznacza, że ​​nie ma tam złych systemów, ale z pewnością oznacza to, że szansa na wygraną jest coraz wyższa. Bądź na bieżąco z transakcjami i miejmy nadzieję, że nadal wygrywasz z głupim prostym rynkiem Forex. Wszystkie te systemy działają w oparciu o tę samą ideę: oczekiwanie na wycofanie się na zdefiniowane średnie ruchome i wejście, gdy cena wraca w kierunku (ustalonego) trendu. Wolę system Stupidly Simple Forex od systemu 50 Pips dziennie z dwóch powodów: 1. 176 i 144 EMA8217s nie wpadają zbyt szybko (mniej szans na to, by wpaść na sztuczki market maker8217) i kombinacji 44 i 36 EMA8217s, wraz z AO i szybkim (3,7,1) MACD, daje bardzo wyraźne sygnały do ​​otwierania transakcji w kierunku pierwotnego trendu PO Fałszywym ruchu. Drobne straty na przystanku chronią twoje konto, gdy transakcja się nie udaje. Pamiętaj, że duże pieniądze są prawie zawsze odpowiedzialne za znaczące ruchy cenowe (zarówno fałszywe, jak i rzeczywiste ruchy), więc zawsze będą przegrane transakcje, ale jeśli utrzymasz swoje straty na niskim poziomie, będziesz miał szansę w tej zmanipulowanej grze forex. Moim zdaniem, 50 pipsów dziennie generuje zbyt wiele przegranych transakcji na niepewnych rynkach (ze względu na dość krótkie 34 i 13 EMA8217s 8211, szczególnie w porównaniu do głupich, prostych systemów Forex EMA8217) i bardzo podoba mi się interakcja pomiędzy AO i szybkim MACD 8211 AO oczywiście 8216just8217 jest powolnym MACD. Mam nadzieję że to pomoże. Pozdrawiam, że Aslaam poinformował cię, że wykonał 3 transakcje na GBPUSD i wszystkich 3 zwycięzcach, więc dostał 60 pipsów. Prawdopodobnie niewiele w twoich książkach, ale nie robię się zbyt chciwy, a rynki nie pozwalają sobie na duże biegi. Jednak podoba mi się ten 50 system PIP, nawet jeśli Im tylko biorąc 20 pipsów na raz i za pomocą TM również do kontrolowania transakcji. Musiałby obrócić JPY również tonute, jak to się dzieje stale również Cheers Bruce

No comments:

Post a Comment